Unia zaostrza przepisy dotyczące reklamy partii politycznych
Zdecydowana większość europosłów poparła rozporządzenie o przejrzystości i targetowaniu reklamy politycznej, które ma na celu zwiększenie transparentności w tym zakresie w mediach społecznościowych. Platformy cyfrowe będą odtąd musiały jasno oznaczać treści polityczne i podawać ich źródło. Ma to na celu zwalczanie obcych wpływów na wybory oraz skuteczniejszą walkę z dezinformacją.