Ukraina: "Szpitalnicy" - wolontariusze ratujący życie
W Ukrainie nazywają ich „Szpitalnikami”. Są cywilami, którzy po przeszkoleniu medycznym udzielają rannym żołnierzom pierwszej pomocy i ewakuują ich z linii frontu. Jest ich niewielu i od dwóch lat, z narażeniem życia, kontynuują swoją trudną, często rozpaczliwą misję.