"Mesjasz" Georga Friedricha HändlaWielkanocny Festiwal w Aix-en-Provence
Żadne inne dzieło nie łączy muzyki sakralnej i teatru operowego tak skutecznie jak oratorium "Mesjasz" Georga Friedricha Händla. Orkiestra Insula i chór Accentus pod batutą Laurence'a Equilbeya sprawią, że ta wieloaspektowa kompozycja staje się prawdziwie katartycznym przeżyciem podczas Festiwalu Wielkanocnego w Aix-en-Provence. Jednym z solistów jest Jakub Józef Orliński.