Modelki
Vivian, Lisa i Tanja, trzy początkujące modelki, mają po dwadzieścia kilka lat i marzą o prawdziwej miłości i wielkiej karierze. Narzędziem do osiągnięcia tych celów są ich ciała, które wciąż starają się udoskonalać. Nieustanna pogoń za pięknem, miłością i sukcesem sprawia, że z czasem przyjaźń ustępuje miejsca rywalizacji.