Węgry: orbanowski aparat władzy kontra pastor Ivanyi
Praworządność staje się na Węgrzech coraz bardziej abstrakcyjnym pojęciem. Ostatnio na celowniku orbanowskich władz znalazła się wspólnota protestancka pomagająca blisko 20 tysiącom potrzebujących: osobom w kryzysie bezdomności, migrantom oraz dzieciom i młodzierzy z trudnych środowisk. Kongregacja traci kolejne subwencje, a kontrolerzy skarbowi wzięli pod lupę jej finanse.