Wiedeńska RingstrasseHistoria prestiżowego adresu
Pod koniec XIX wieku wytyczona na miejscu dawnych murów miejskich Ringstrasse stała się istnym placem budowy - swoje rezydencje budowali tu wielcy przemysłowi magnaci, kupcy, a także powstawały najwazniejsze budynki użyteczności publicznej.