Ben Klock & Adiel
Rødhåd zaczynał swoją DJ-ską karierę pod koniec lat 90. Szybko stał się znany daleko poza granicami Berlina i Niemiec. Jego specyficzny styl, składający się z dub techno zmieszanego z perkusyjnymi groove'ami, oraz perfekcyjna technika przyniosły mu szerokie uznanie na całym świecie.