Ben Klock & Adiel
Swoją karierę rozpoczął w rodzinnym Neapolu, a następnie zyskał międzynarodowe uznanie dzięki unikalnej mieszance techno i deep house'u. Nadal wytacza nowe ścieżki w muzyce elektronicznej, oczarowując słuchaczy swoimi dynamicznymi i mocnymi setami.