Ben Klock & Adiel
Dorastając na obrzeżach Berlina, Fadi Mohem rozwinął pasję do muzyki elektronicznej już w młodym wieku. Studia na kierunku inżynierii dźwięku i późniejsza praca w wyuczonym zawodzie dały mu szereg umiejętności, które poprawiły brzmienie jego własnych produkcji. Będący pod mocnym wpływem wczesnego techno z Detroit i berlińskiego dub techno, drum'n'bassu i IDM, rezydent Berghain przekracza wszelkie możliwe granice!