Boston 168Time Warp 2024
Sergio Pace i Vincenzo Ferramosca z Boston 168 od lat eksplorują świat elektronicznych dźwięków. Dzięki świeżym pomysłom tworzą wyrafinowaną esencję techno i zabierają publiczność w fascynującą podróż. I to z dużą prędkością! Gotowi?