Ben Klock & Adiel
Âme to niemiecki duet house/techno. Początków ich współpracy, która trwa już 15 lat, nie da się dokładnie określić. Beyer i Wiedemann spotkali się po raz pierwszy w 2000 r. w sklepie z płytami Beyera w ich rodzinnym mieście Karlsruhe. Ponieważ obaj lubili chicagowski house i techno rodem z Detroit, z czasem zaczęli razem produkować muzykę. Ich dorobek to elektryzująca synteza melodii, rytmów i aranżacji.