Ben Klock & Adiel
Niewiele jest osób, które rzucają taki czar na współczesne techno jak Szwed Adam Beyer. Po stworzeniu monumentalnego brzmienia w swojej wytwórni Drumcode Records, nigdy nie jest do końca jasne, co przyniesie na scenę. Jego występy na głównych scenach międzynarodowych festiwali zawsze przesuwają granice tego, co jest możliwe, a jego fani długo nie mogą wyjść z podziwu.