Media w Izraelu: dziennikarstwo, czy propaganda?
Trwający od ponad 100 dni konflikt w Strefie Gazy to też 100 dni trudnego sprawdzianu dla izraelskich mediów. Sposób relacjonowania tragicznych w skutkach wydarzeń jest przedmiotem wielu dyskusji w redakcjach i wśród obserwatorów. Granice pomiędzy informacją, a propagandą są czasem niepokojąco rozmyte.