Grecja: kto zyskuje na kryzysie na rynku oliwy?
W tym roku zbiory oliwek w Grecji, która jest trzecim co do wielkości producentem oliwy, były wyjątkowo ubogie. W kraju dotkniętym wysoką inflacją, gwałtowny wzrost ceny oliwy z oliwek nie jest wcale dobrą wiadomością, bo jej wewnętrzne spożycie w przeliczeniu na mieszkańca jest tu największe w Unii Europejskiej.