Molestowanie seksualne w świecie kina
Po tym, jak Gérard Depardieu został oskarżony o gwałt i molestowanie, francuskie środowisko filmowe postanowiło wzmocnić ochronę przed przemocą na tle seksualnym. Wkrótce reżyserowie, aktorzy i personel techniczny będą musieli przejść szkolenia na temat przemocy i molestowania. Co jeszcze się zmieni?