Krawiec papieża31 min
Filippo Sorcinelli jest znanym na całym świecie projektantem mody, cenionym we Włoszech za swoje szaty liturgiczne. Projektuje ubrania i akcesoria noszone przez papieża podczas jego publicznych wystąpień.