Finał Prix de Lausanne 2024
Nauczanie i trening, taniec klasyczny i współczesny, dziewczęta i chłopcy, grupy A i B - trzeci poranek Prix de Lausanne 2024 w Théâtre de Beaulieu pokazał różnorodność i złożoność tych zawodów.