Finał Prix de Lausanne 2024
Kolejnego popołudnia tego wyjątkowego wydarzenia dziewczęta z grupy B (17-18 lat) uczyły się tańca klasycznego i współczesnego, a potem kamera towarzyszyła chłopcom z grupy A (15-16 lat) w ich treningu tańca współczesnego.