Finał Prix de Lausanne 2024
Kandydaci do Prix de Lausanne 2024 musieli wstać naprawdę wcześnie rano. W programie drugiego dnia dla dziewcząt z grup A i B (15-18 lat) oraz chłopców z grupy B (17-18 lat) zaplanowano intensywne lekcje tańca klasycznego i współczesnego.