Finał Prix de Lausanne 2024
Pierwszego popołudnia 52. Prix de Lausanne wszystkie oczy zwrócone były na kandydatów w wieku od 17 do 18 lat, którzy doskonalili swoje umiejętności w tańcu klasycznym. Publiczność odkrywała również wyjątkowe wnętrza Théâtre de Beaulieu w Nantes.