Finał Prix de Lausanne 2024
Przygotowania do Prix de Lausanne 2024! ARTE towarzyszy wszystkim kandydatom w tegorocznej edycji podczas lekcji i prób tańca klasycznego i współczesnego oraz pokazuje najważniejsze momenty jednego z najważniejszych tego typu konkursów na świecie.