"Martyren"Film Ahmeda Abdullahiego
Asia mieszka na przedmieściach Sztokholmu z dwójką dzieci, Omarem i Sarą. Podczas gdy Sara stara się prowadzić normalne życie nastolatki, młody mężczyzna ma kłopoty z prawem. Asia podejrzewa, że jej syn się zradykalizował. Zdesperowana dzwoni na policję, ale ta nie jest w stanie jej pomóc. Zdesperowana, musi ratować syna na własną rękę, aby nie stracić go na zawsze.