Zobacz "Loop" Film Pablo Polledriego 8 min Zobacz program
Gaspar Rubicon budzi się z głębokiej śpiączki i mówi doskonale skonstruowanym językiem, który jest niezrozumiały dla reszty świata i zaskakuje nawet największych lingwistów. Całkowicie zdany na siebie, publikuje w Internecie film, który wygląda jak współczesna wiadomość w butelce...