Francuski system wyborczy
Partie tworzące sojusze w pierwszej turze, wyborcy głosujący strategicznie, a nie z przekonania – oto, dokąd prowadzi nas francuski system wyborczy. Bardzo różni się on od systemów w sąsiednich krajach. Tłumaczymy, na czym polegają różnice.