Czy imigracja jest obsesją Europy?
Kampania przed wyborami europejskimi jest w pełnym biegu, a kwestia migracji i kontroli granic Unii jest głównym tematem dla wielu prawicowych i skrajnie prawicowych polityków. Jedank, jak pokazują wyniki sonrażu przeprowadzonego na zamówienie ARTE, nie jest to najważniejszy problem dla europejskich wyborców, których dużo bardziej zajmują sprawy ochrony zdrowia, zagrożenie wojną, inflacja, czy zmiany klimatyczne. Jak wyjaśnić ten paradoks?