Sztuczna inteligencja i wyboryCzy UE jest gotowa?
Sztuczna inteligencja daje nieograniczone możliwości manipulowania obrazami, wideo i dźwiękiem. Jaki może mieć wpływ na kampanie wyborcze, na przykład na nadchodzące wybory europejskie? Co robi się w związku z dezinformacją generowaną przez sztuczną inteligencję? Badamy.