Wybory: jak oddać ważny głos?
Ponad 400 milionów obywateli Unii Europejskiej jest uprawnionych do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się między 6 a 9 czerwca 2024 r. Kto ma prawo głosu? Ilu posłów zostanie wybranych? Jakie są zasady głosowania? W półtorej minuty odpowiadamy na te i inne ważne pytania.