Na rewersie mapy - Polska w centrum uwagiIndie: największa demokracja świata?
Premier Indii Narendra Modi ubiega się o trzecią kadencję i ma duże szanse na wygraną. W ciągu 10 lat sprawowania władzy ustanowił rządy absolutne, narzucając supremacyjną tezę o wyższości „rasy hinduskiej” w kraju. Tym samym osłabił podstawy indyjskiej demokracji i wystawił się na ogień krytyki.