Czy Europa może się obronić bez USA?
Były prezydent USA Donald Trump powraca do wyścigu o Biały Dom. Wiele sondaży już teraz daje republikańskiemu kandydatowi przewagę nad Demokratą Joe Bidenem w wyborach prezydenckie w USA zaplanowanych na 5 listopada 2024 roku. Co ultrakonserwatywny potentat proponuje w swoim manifeście wyborczym w odniesieniu do takich kwestii jak wojna w Ukrainie, imigracja, gospodarka czy zmiany klimatu?