Zaproszenie do podróżyTajwan w obiektywie Ang Lee
Swoim filmem z 1994 r. “Eat Drink Man Woman” Ang Lee oddał hołd swojemu rodzinnemu Tajwanowi i jego tradycjom kulinarnym. Główny bohater filmu, Pan Chu, to najwybitniejszy szef kuchni w Tajpej. Jest człowiekiem ważącym słowa, który woli się komunikować poprzez smaki, zapachy i kulinarne kompozycje.