ModelkiNieposłuszni
W luksusowym paryskim hotelu, w czasie pierwszego lockdownu, spotyka się potajemnie grupka osób. Trójka "eskortów" spotyka się z klientami, małżeństwo z sąsiedztwa udaje, że jest na urlopie, pielęgniarka mieszkająca na obrzeżach miasta szuka wytchnienia od szpitalnego horroru, a matka z 6-letnim synem schronienia przed przemocowym mężem. Wraz z kilkoma pracownikami hotelu tworzą dziwną wspólnotę nieposłusznych.