Charlie Chaplin w kraju talibów
Młody aktor Karim podejmuje się trudnego wyzwania: chce tchnąć nadzieję w mieszkańców i mieszkanki Afganistanu – kraju nękanego konfliktami i ograniczeniami. Jednak gdy 15 sierpnia 2021 r. władzę w kraju przejmują talibowie, Karim znajduje się w skrajnym niebezpieczeństwie. Zaczyna dostawać groźby śmierci i jest zmuszony porzucić to, co kocha najbardziej: swoją sztukę.