Fotografując NRD - Między codziennością a propagandąHistoria "Chłopca z niebios"
Saleh ujawnia swoją fascynację Al-Azharem, epicentrum władzy w sunnickim islamie, o wpływy w którym walczy świecka dyktatura Egiptu. Dokument maluje portret filmowca, urodzonego w Szwecji z egipskiego ojca i szwedzkiej matki, na pograniczu dwóch kultur, arabskiej i europejskiej, muzułmańskiej i chrześcijańskiej, ale twierdzącego, że jest „bardziej egipski niż szwedzki”.