The Cure od prawie pół wieku zgłębiają mroczne zakamarki ludzkiej duszy i fascynują koljne pokolenia. To oni nadali inności kuszący posmak rebelii. W 1989 roku wydali swój ósmy album, Disintegration, który wyniósł ich popularność na nowy poziom.