360° Świat bez granic
Marie Velakutshi nurkuje 150 razy dziennie, poławiając skorupiaki z mętnych wód rzeki Kongo. To wyczerpująca i niebezpieczna praca, bo młodej kobiecie zagrażają silne prądy rzeczne. Ale Marie nie ma wyboru – ta praca jest jej jedynym źródłem dochodu.