Niemcy: reforma przepisów dotyczących aborcjiHistoria szaleństwa
Aram, członek ormiańskiej bojówki terrorystycznej, detonuje w Paryżu bombę, która zabija tureckiego dyplomatę. Przypadkową ofiarą tego zamachu jest też Gilles, który w wyniku doznanych obrażeń traci nogi. Czy walka o historyczną sprawiedliwość uzasadnia zabijanie? Czy nie czując żalu, można prosić o przebaczenie? Czy można zrozumieć i wybaczyć przemoc, której jest się ofiarą?