Dwie miłości Marie Jo
Marie Jo ma szczęśliwą rodzinę: kochającego męża, którego miłość odwzajemnia i córkę, z którą jest bardzo blisko związana. Mimo to, kiedy poznaje Marco nie może się oprzeć uczuciom. Rozdarta między dwoma mężczyznami, staje przed niemożliwym wyborem. Los sprawia, że jednak go dokonuje.