Lady Jane
Trójka przyjaciół z Marsylii: Muriel, François i René, w młodości trudniła się napadami i kradzieżami. Jeden ze skoków zakończył się tragicznie i wszyscy trafili do więzienia, a po wyjściu stracili ze sobą kontakt. Ale kiedy syn Muriel zostaje porwany, ponownie łączą siły, by go odnaleźć. Czy zniknięcie dziecka ma związek z przeszłością jego matki? Czy da się uchronić przed zemstą?