Tracks EastPrzetrwać w Strefie Gazy
Abed, zegarmistrz z Berlina, był z matką w odwiedzinach u rodziny w Gazie. Na początku października, gdy rozpoczęły się izraelskie ataki, znaleźli się w pułapce. Ostatecznie udało im się stamtąd wydostać. Abed pokazuje nam filmy, które nagrał w bombardowanej ojczyźnie i opowiada o sytuacji na miejscu.