Werona walczy z "zyskflacją"
Przez długi czas ceny produktów w Weronie znacząco przewyższały średnią krajową. Władze miasta postanowiły porównywać rosnące z miesiąca na miesiąc ceny żywności z rzeczywistym poziomem inflacji i podawać te zestawienia do wiadomości mieszkańców. Okazało się to skutecznym sposobem zwalczania uciążliwej „zyskflacji”, czyli nieuczciwego podbijania zysków kosztem klientów.