Grafika
Coraz liczniejsza grupa brytyjskich pracowników między 50 a 66 rokiem życia nie może znaleźć stałego zatrudnienia na pełny etat. W czasie pandemii to właśnie oni byli najczęściej zwalniani i nadal są widocznie dyskryminowani. Firmy oferują im umowy zlecenia lub zatrudnienie w niepełnym wymiarze godzin, co odbiera poczucie bezpieczeństwa i opóźnia możliwość przejścia na emeryturę.