Werona walczy z "zyskflacją"
Akty publicznego bezczeszczenia Koranu przez członków organizacji skrajnie prawicowych i jednego z irackich uchodźców, do jakich doszło ostatnio w Szwecji, pogorszyły stosunki tego kraju z wieloma państwami muzułmańskimi. Szwecja podejrzewa, że te działania są częścią prowadzonej przez Moskwę kampanii dezinformacyjnej, której celem jest destabilizacja ich kraju.