"Son of Fukushima" (2021)Film Beth Murphy
Saishi jest rolnikiem, który przejął rodzinną farmę. Po katastrofie w Fukushimie został zmuszony do opuszczenia swojej farmy i całego swojego życia, podczas gdy rząd odkażał jego ziemię. Nakręcony na przestrzeni 5 lat film opowiada o zmaganiach jednej rodziny z rozdzierającą serce przeprowadzką.