Niemiecki WoodstockGermersheim 1972
Druga edycja British Rock Meeting w niewielkim zachodnioniemieckim miasteczku Germersheim przyciagnęła ponad 100 tysięcy fanów rocka. Wśród nich byli studenci, licealiści, amerykańscy żołnierze. Przez trzy dni przeżywali własne lato miłości do dźwięków takich zespołów jak Status Quo, Nazareth czy Pink Floyd. Legenda festiwalu żyje do dziś.