Finowie protestują przeciwko reformie prawa pracy
Targany skandalami i wewnętrznymi konfliktami nowy, prawicowy rząd Finlandii zamierza wprowadzić plan oszczędności, który wywołuje zdecydowany opór związków zawodowych. Uderza on bowiem w najsłabiej zarabiających, dając jednocześnie spore korzyści bogatym. Zaostrza też przepisy imigracyjne, mimo poważnego niedoboru wykwalifikowanej siły roboczej.