Hiszpania: z Erasmusem na wieś!
Hiszpańska wieś się wyludnia. Jednym z pomysłów na odwrócenie tego trendu jest nowy program wprowadzony w Hiszpani w ramach Erasmusa. Zamiast wyjeżdżać na roczną wymianę za granicę, studenci mogą wybrać płatny staż w wioskach i miasteczkach w kraju. Po dwóch latach funkcjonowania programu jego efekty są bardzo zadowalające dla każdej ze stron.