"Matka i córka" Marca TutinyWexford Festival Opera 2023
Sztuka Marca Tutiny - wystawiana na Wexford Festival Opera - opowiada wstrząsającą historię matki i córki uciekających przed chaosem i okrucieństwami II wojny światowej. Zainspirowana powieścią Alberto Moravii, która została już zaadaptowana na potrzeby kina przez Vittoria De Sikę, "Matka i córka" silnie rezonuje na irlandzkiej scenie festiwalowej i oferuje przejmujące doświadczenie operowe.