Zobacz Mount Kimbie Echoes with Jehnny Beth 49 min Zobacz program
Uwaga, uwaga legenda - shoegazerzy ze Slowdive wykonują najlepsze utwory ze swojego albumu "Everything Is Alive" z 2023 r. podczas sesji Echoes with Jehnny Beth! Ich wyczekiwany występ po raz kolejny udowadnia, kto jest mistrzem gatunku dream pop.