Richard HawleyBaloise Session 2023
Jazz, rock, pop, folk - Richard Hawley to prawdziwie wszechstronny artysta. Podczas Baloise Session 2023 Brytyjczyk zaprezentuje na scenie w Bazylei swoje wyjątkowe dźwięki - starannie wyselekcjonowane z wielu muzycznych światów, z których czerpie inspiracje.