Joss Stone
Dzięki własnej i oryginalnej wersji reggae udało im się wspiąć na szczyty muzycznego świata. Dziś są ambasadorami groove'u w świecie popu. Teraz UB40 - kultowy zespół z Wielkiej Brytanii - podbije Bazyleę.